Sinan Akçıl - Tabi Tabi

Sinan Akçıl - Tabi TabiSendeki cesaret bende olsa 

Sendeki cesaret bende olsa 
Korkmaz mısın aşk bir uçsa 
Ölmez misin kalp bir dursa 
Bilerek beni kaybettin 

Dönmüyorum sana her ne olsa 
Baştan sona her yarışta 
Bir galip olur bir de asla 
Kazanamayan birileri 

Tabi tabi kim seviyor belli 
Sana akıl daha yeni mi geldi 
Sözlerine koyup attığın o taşlar 
Kafama değil bak nereme geldi 

Tabi tabi kim ölüyor belli 
Sana akıl daha yeni mi geldi 
Sözlerine koyup attığın o taşlar 
Yanıma değil başka yere geldi 

Sana diyorum ben he yo he yo 
Senin bu aşkın uzayıp gidiyor 
Ayrılırken lütfen sen de bir şey deme 
Kurtulmuş olalım böylelikle 

Sana yazık da bana değil mi? 
Kaçıp giden hiç geri gelir mi? 
Duydun işte sen her şeyi 
Kalbim sana atmıyor suç benim mi? 

Tabi tabi kim seviyor belli 
Sana akıl daha yeni mi geldi 
Sözlerine koyup attığın o taşlar
Kafama değil bak nereme geldi 

Tabi tabi kim ölüyor belli 
Sana akıl daha yeni mi geldi? 
Sözlerine koyup attığın o taşlar 
Yanıma değil başka yere geldi 

Yine mi çalıyor daha yeni kapadığım 
Senin giremediğin kapı dum dum 
Seni duydum kesin oydun 
Telefonunu da açmıyorum zor durum 

Sana yazık da bana değil mi? 
Kaçıp giden hiç geri gelir mi? 
Duydun işte sen her şeyi 
Kalbim sana atmıyor suç benim mi? 

Tabi tabi kim seviyor belli 
Sana akıl daha yeni mi geldi 
Sözlerine koyup attığın o taşlar 
Kafama değil bak nereme geldi 

Tabi tabi kim ölüyor belli 
Sana akıl daha yeni mi geldi 
Sözlerine koyup attığın o taşlar 
Yanıma değil başka yere geldi 

Tabi tabi kim seviyor belli 
Sana akıl daha yeni mi geldi 
Sözlerine koyup attığın o taşlar 
Kafama değil bak nereme geldi 

Tabi tabi kim ölüyor belli 
Sana akıl daha yeni mi geldi 
Sözlerine koyup attığın o taşlar 
Yanıma değil başka yere geldi 
Tabi tabi

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Proxy Koruma Remotesi

Kırklareli Sohbet Sitesi

Oper Admin: Banlama ve Killeme Komutları

Op Yazma Komutu mIRC

Tüm IRC Komutları Nelerdir?

Mirc Script Bot Konuşturma Komutu

Mirc Tüm Kanallara Yazma Komutu

Konya Sohbet Sitesi

Güncel Sohbet: Arkadaşlarınızla Gündemi Konuşun!

Ajoin Komutu (Otomatik Kanala Girme)