Ayşe Hatun Önal - Çak Bir Selam Sözleri

Ayşe Hatun Önal - Çak Bir Selam Sözleri


Eskiden değerimi bilememişsin
Vah vah vah
Sanki sana bi şans vermedim mi
Bugün olsa hakkımı verirmişsin
Vah vah vah
Bana güller ver
Gözünü aç, beni bulur
Tut elimi bi yuva kur
Senin için yanar içim
Bu yanışın sönüşü yok
İki sözün beni alır
Süper olur tadı kalır
Senin için yanar içim bu yanışın sönüşü
Yok yok yok
Çak bi selam canım baksana
Alev alev yanışıma
Can verir ya Tanrı taşlara
Sen de bana
Sen de bana
Çak bi selam canım baksana
Alev alev yanışıma
Can verir ya Tanrı taşlara
Sen de bana
Sen de bana
Çak bi selam canım baksana
Çak bi çak bi çak bi selam
Eskiden değerimi bilememişsin
Vah vah vah
Sanki sana bi şans vermedim mi
Bugün olsa hakkımı verirmişsin
Vah vah vah
Bana güller ver
Gözünü aç, beni bulur
Tut elimi bir yuva kur
Senin için yanar içim
Bu yanışın

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kırklareli Sohbet Sitesi

Ajoin Komutu (Otomatik Kanala Girme)

Twitch: Oyuncular ve Yayıncıların Platformu

Mirc Script Bot Konuşturma Komutu

Modem Ayarlarıyla IP Adres Değiştirme!

Nick Şifresi Değiştirme Komutu

Op Yazma Komutu mIRC

Tüm IRC Komutları Nelerdir?

Mirc Renkli, Altı Çizgili ve İnce Yazma Komutu

Arkadaşlık Sitelerini Kullanmanın Faydaları ve Zararları Nelerdir?